Digital Av4ning och morsdag

Hej på er! Här kommer lite bilder från en solig helg med digtal avslutningscermoni från universitetet och firande av morsdag. Jag och Fredrik startade helgen med en lugn kväll hemma där vi grillade till middag och sen kollade på nysläppta Friends-reunionen.
 

 
 
 
 
 
På lördagen hann jag och Fredrik äta god frukost och träna tillsammans innan jag gick iväg till Matilda för Av4ningen. Vi var 6 stycken som samlades i Stockholm för att titta på rektorns digitala tacktal till oss studenter för våra år på LTU. Mysigt att göra ett litet eget firande tillsammans med plockmat och bubbel. Sen gick vi till utsiktsplatsen på Mariaberget och köpte med oss glass på vägen. På kvällen hade Fredrik bjudit in sitt kompisgäng för att dricka drinkar och gemensamt kolla på eurovisionfinalen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På söndagen var det morsdag så vi firade först med min mamma hemma hos oss med pecannötspaj på balkongen och sen på kvällen åkte vi till Hässelby för att fira Fredriks mamma och äta middag där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!