Tjuvstart på julen

Hej på er och glad måndag! Jag ligger 2 månader efter med mina inlägg men ska försöka komma ikapp lite och uppdatera er mer här på bloggen. Efter att ha flyttat ut ur lägenheten och haft alla fysiska redovisningar lämnade jag Luleå på tisdag morgon. Fredrik mötte upp mig när jag kom fram till Södermalm och vi köpte med oss lunch från ICA. Även om jag var klar i Luleå så hade jag 2 inlämningar och 3 zoom redovisningar kvar så jobbade på under resten av veckan för att sen kunna ta jullov.
 
 
 
På onsdagen var jag hem till mamma på middag för att fira lite minijul med henne och umgås. Vi skippade julmaten men blev lite stämning ändå när hon julpyntat så fint och vi bytte presenter. Kollade en film tillsammans och sen var hon snäll och skjutsade hem mig♥
 
 
 
På torsdagen hade jag ena redovisningen på förmiddagen och sen vid lunch åkte jag till Globen för att spela padel med Hedda, Lina och Jenny.
 
 
 
På fredagen bockade jag av de resterande 2 redovisningarna och sen på eftermiddag blev det fokus på att baka efterrätt till kvällen och packa inför fjällen. När Fredrik fick sluta för dagen åkte vi till Enskede för att fira jul i förväg med pappa, Anna, Olivia, My, Isa och Oskar. Blev en mysig kväll med julbord, paketöppning och prat.
 
 
 
 
 
 
 
 
Min efterrätt jag gjorde, pepparkakskladdkaka med gräddfilspannacotta och lingon på toppen
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!