Två Stockholmshelger

 
Fredagsmys med pizza från Meno Male och Starita till efterrätt (friterad deg med socker som man doppar i nutella!!!)
 
          
 
 
Sovmorgon och en pangfrukost på lördagen innan jag och mamma gav oss ut på en promenad
 
 
 
Mys hemma resten av dagen och gjorde en asiatisk bowl till middag med bland annat räkor, rödkål, glasnudlar och jordnötsås
 
 
 
På lördagen skyndade vi oss ut i solen direkt efter frukosten och tog en långpromenad, sen blev det en lugn dag hemma och tacos till middag
 
 
 
 
Hade skissövning på distans och en utmaning att utforma ett typplan, markplan och fasader på 3h där huset angränsade till 3 andra byggnader vilket försvårade fönsterplaceringen.
 
 
 
När det blev fredag igen unnade vi oss att gå ut och äta middag på Phil's burger som precis öppnat vid oss, väldigt god cheesburgare var det :)
 
 
 
Sen spenderade vi resten av kvällen framför en Harry Potter film och åt saffransglass
 
 
På lördagen tog jag och Fredrik en promenad och åt lunch på A bowl. Sen vinkade jag av honom och mötte istället upp pappa och Olivia för en fika på St Paul's bageri.
 
 
 
         
 
 
Gick med dem till skanstull innan jag svängde hemåt
 
 
På kvällen lagade jag och Fredrik god laxpasta och sen hade jag zoom-kväll med 9 stycken från klassen. Alla hade dricka och snacks eller middag och vi catchade upp lite. Skulle egentligen ha haft vår avslutnings sittning (av4ningen) med alla som går ut 2021 den kvällen, men blev såklart inställd och var kul att vi kunde hitta ett litet alternativ iallafall.
 
 
 
På söndagen var jag upp tidigt för att spela padel med Julia och hennes familj i Haninge. Fick sen följa med och träffa familjens nya hund Ruby som bara var 8,5 vecka
 
 
 
Fredrik och jag tog en lunch/middag på Falloumi och åt god falafell och mindre goda sötpotatispommes.
Sen spenderade vi kvällen med att julpynta och jag packade för att åka tillbaka till Luleå för sista gången.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!