En kortare visit

Efter 10 dagar ledighet så började den nya läsperioden och jag behövde åka tillbaka till Luleå. 4 av 5 kurser har hållts på distans under hösten men den sista har krävt att vi är på plats på lektionerna då vi behövt utforma ett kvarter gemensamt och behöver 80% närvaro för att klara kursen. Var tänkt att jag skulle stanna i 3 veckor i Luleå och att Fredrik skulle hälsa på en helg, men dagen efter han bokade flyg gick Norweigian ut med att de ställer in alla avgångar i Sverige... Så blev ett spontant beslut att jag stannade 4 dagar och sen bokade flyg tillbaka till Stockholm 8h innan avgång. Men hann klara av en del plugg och rensa i lägenheten inför flytt en månad senare. Träffade även lite kompisar i skolan och jobbade tillsammans i CAD salen och tog promenader ute för att umgås. Tog tyvärr inte så mycket bilder så blev ett kort inlägg men kompenserar med att börja på ett nytt direkt :) kramar
 
 
 
Fint ljus i min lilla kompletta, fotade den här och några fler bilder på lägenheten till tjejen som skulle flytta in efter mig
 
 
 
        
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!