Årsdag och Olivias födelsedag

Hej på er! Den 10e mars firade jag och Fredrik 4 år tillsammans. Min älskling var så fin och uppvaktade mig med rosor när han kom hem från jobbet. Vi firade hemma med chark och lite annan plockmat till middag och gick sen ut och åt på torsdagen på Tabbouli.
 
 
 
 
 
 
 
Lugn fredag som började med kaffe i sängen och en promenad, sen hann jag kolla på present till Olivia och äta lunch hemma innan jag gick till kontoret.
 
 
 
 
 
På lördagen fyllde Olivia år så då firade vi henne först hemma hos mamma med lunch och fika och spelade spel tillsammans. När det blev kväll så åkte vi vidare hem till pappa för att äta middag och fortsätta firandet där. Efter maten drog födelsedagsbarnet vidare på fest med sina vänner och jag och Fredrik stannade och såg på melodifestivalen med pappa och Anna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 En lugn söndag hemma med brunch och fix i lägenheten. Efter att ha bott här i över 1,5 år kände vi att det var dax att få upp något på väggarna så beställde hem posters och testade hur det skulle bli på väggen genom att tejpa upp ramstorleken.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!