Björnrike och alla hjärtansdag

Hej på er! Har blivit ett alldeles för stort glapp i uppdateringen och även om det stått tomt här har jag massor med bilder från våren som jag vill dela med mig av till er. Så tänkte ta vid där jag slutade och börjar med att bjuda på bilder från en vecka i Björnrike i februari, för att sen jobba mig mot nutiden.
 
Jag och Fredrik började vår resa till Björnrike tidigt på morgonen för att hinna fram innan backarna skulle stänga. När vi kom fram åt vi en sen lunch i byn och handlade en massa mat för veckan. Sen åkte vi till huset för att snabbt lasta in all packning och mat och sen ge oss ut i backen. Hade sån timing att vi träffade på Fredriks kusin Maria i liften, så vi åkte tillsammans med henne och Alex och hann med ca 5 åk innan liftarna stängde.
 
 
En ren som välkommnade oss på vägen upp till Björnrike
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På söndagen var det alla hjärtans dag och vi hade inget specifikt inplanerat mer än att umgås. Men blev verkligen en extra mysig dag där vi startade med sovmorgon och åt en god frukost. Sen gav vi oss ut för att åka lite slalom, tog det lugnt i stugan och eldade i kaminen. På kvällen hade vi hemmaspa, med bastu och ansiktsmasker och lagade en god middag tillsammans.
 
 
 
 
 
 
 
 
Resten av veckan varvade vi plugg och jobb med slalomåkning. Hade turen att vi kunde ta lite längre lunchpaus vissa dagar för att vara ute i backen. Sen kom Fredriks föräldrar och mormor också upp till Björnrike på onsdagen. Så har även hunnit med att spela padel, åkt längd och självklart spelat en massa sällskapsspel tillsammans.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
Åkte och köpte semlor på Fettisdagen 
 
 
 
 
           
 
 
 
 
 
Utelunch som smakade så bra efter några åk i backen
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
         
 
 
 
Lyxade med toast skagen till middag vår sista kväll framför melodifestivalen
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!