En helg i bilder

Hej på er! Här kommer lite bilder ifrån när jag och Anna var och firade hennes födelsedag en dag i förskott. Möttes upp för att äta brunch på Älskade traditioner och tog varsin våffla. Tycker det är så mysigt att kunna ses en förmiddag mitt i veckan och ta en liten pluggpaus. Enligt mig är en de största fördelarna med att studera att kunna disponera sin egna tid och göra roliga saker på dagtid ibland så som att gå och träna eller hänga med kompisar tillexempel.
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredagskvällen gjorde jag och Fredrik tacos och kollade på film tillsammans. Kollat igenom stora filmserier under våren som någon av oss inte sett, så som Marvelfilmerna, Harry Potter och Starwars.
 
 
 
Lördagen bjöd på fint väder så vi promenerade från söder till östermalm för att äta lunch på Tures och bara strosa runt i stan. Undvek dock alla butiker och höll oss utomhus för att vara på den säkra sidan.
 
 
 
 
 
 
 
Fick hem min nya äggskalsskål och fick chans att påskpynta lite hemma, sen på kvällen grillade vi kyckling och halloumi till middag.
 
 
 
På söndagen tog jag och Fredrik en promenad på förmiddagen och sen åkte jag och träffade Bella och Johanna för att fika tillsammans på Robin Delselius bageri i Gamla Enskede.
 
       
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!