Första veckan på examensarbetet

Hej! Efter att ha varit i Björnrike i en vecka och fått lite miljöombyte så var jag riktigt taggad på att få börja med examensarbetet på riktigt. Hade fått godkänt på projektplanen och så var fritt fram att börja arbetet med research och litteraturstudie. Detta hade jag turen att få göra ifrån Tyréns kontor på Götgatan. Har varit lyxigt att kunna ta mig dit på bara 5 min promenad hemifrån och kunna sitta där och koncentrera mig på arbetet. Blir så lätt att tänka på annat när jag suttit hemma och skrivit.
Men var fullt fokus på examensarbetet och hann med lite padel med kompisarna en kväll i Globen. Sen hade jag och Fredrik en mysig helg tillsammans med dejtnight på fredagen där vi åt bengalisk mat på Shanti gossip. På lördagen spelade vi padel med hans kompisar och sen sällskapsspel hemma hos Ida och Magnus. På kvällen blev det pasta till middag i soffan framför Melodifestivalen. Söndagen bjöd på fint vårväder så promenerade till Mosebacke och satt i solen och sen åt vi lunch på Nytorget 6's uteservering. På kvällen blev vi bjudna på middag hemma hos pappa och Anna. Kram
 
 
 
 
Lunch med min älskling på Eatnam
 
 
Fin och nystädad lägenhet
 
 
 
 
 
Fina utsikten från kontoret, sitter högst upp på 5e våningen 
 
 
Padelredo
 
 
Tog med mig pannkakor till frukost en morgon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gick förbi en fin mellopyntad balkong

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!