Solig uteserveringslunch och La Perla

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Anna lunchade tillsammans och testade nyöppnade restaurang Olivia vid medborgarplatsen. De hade väldigt god italiensk mat och mysig uteservering. Valde helt rätt dag när det bjöds på kanonväder och jag till och med kunde sitta utan jacka.
 
 
Jag har jobbat på med examensarbetet och lärt mig Grasshopper med stöd av handledare på Tyréns. Här på bilden har jag lyckats skapa en geometrisk volym i programmet genom modulär programmering med funtionsboxar som styr utseendet.
 
 
När det blev helg var jag och Fredrik och åt lunch på La Perla, Emilio Ingrossos relativt nyöppnade restaurang vid södermalmsallén. Kändes väldigt lyxigt och är extremt snygg inredning där. Men tror jag hade lite väl höga förväntningar eftersom det varit så fullbokat och jag fått boka 2 månader i förväg.. Vi tog in 2 olika carpaccio som serverades på en platå, lite otympligt när vi hade så litet bord men väldigt gott, även god pasta.
 
 
 
 
 
Lördagsmys i soffan med Naturgodis och Melodifestivalen 
 
 
På söndagen spelade vi brädspel med Ida och Magnus, är helt inne i Gloomhaven där man är olika karaktärer och ska samarbeta med varandra för att klara olika uppdrag.
På kvällen lagade vi matlådor och åt fruktsallad med vaniljglass.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!