Uppsala besök

Hej! När pappa och Anna skulle åka och lämna saker till Olivia i Uppsala en lördag så bestämde jag mig för att haka på. Blev upphämtad efter frukosten och sen körde vi mot studentbostäderna vid SLU. Inte varit så mycket i Uppsala så vi tog oss in till staden för att promenera runt direkt efter att ha lämnat av sakerna och plockat upp syster. Hade tur med vädret och var perfekt vinterdag för att strosa runt utomhus. Åt pokébowls till lunch på Klang och sen fönstershoppade vi lite. Hann även med en fika innan vi vinkade av Olivia och åkte tillbaka till Stockholm. Kom hem vid middagstid och ingen av mig och Fredrik kände för att laga mat så gick till Spago för att äta tryffelpasta och ha dejtkväll bara han och jag♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!