Firande med vänner och besök från Västerås

Hej på er mitt i juni! Jag hade lyxen att få fira min examen en extra gång tillsammans med vännerna från Stockholm. Det var så länge sen jag träffade hela gänget så var riktigt kul att få umgås igen. Jag hade bjudit in alla hem till mig för middag och häng, Och otroligt nog lyckades vi hitta ett datum som fungerade för alla. Något som annars brukar vara ett riktigt pussel att få till. Fick så mycket energi av att catcha upp och se mina fina vänner. Vi satt på balkongen o pratade ända tills det blev mörkt.
 
På lördagen fick vi besök av Daniel och Elin och visade upp några av våra smultronställen på söder. Blev bland annat stopp för mat på Ramblas och utsikt från Mariaberget. Sen bar det vidare till Hässelby för middag och spel. Kändes som lite minisemester att åka dit och sova över. Blev till och med årets första dopp vid Riddersvik efter utegymmet innan vi åkte hem till oss igen.
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
         
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!