Hemma i stan

Hej på er! Vi hade en mysig vecka i stan efter midsommar och Fredrik jobbade sin sista vecka innan semestern. Alltid skönt att få komma hem och landa någon dag efter en resa. Blir nästan lite nykär i vår lägenhet när jag varit borta (iallafall när den är städad haha) och nu kom vi hem till kvällssol som sken in så fint.
 
 
       
 
 
 
 
 
Tog oss till Årsta golf en dag när Fredrik hade slutat jobbet för att slå en varsin hink på driving range. Sen åkte vi till Hornstull för att äta middag på Cheelas.
 
 
 
 
Tog en morgonpromenad och köpte gott bröd som jag åt på balkongen
 
       
 
Hade en pooldag hemma hos Ellen i Svedmyra. Badade en massa, grillade hamburgare och spelade Ticket to ride
 
 
         
 
 
 
 
 
När helgen kom gav vi oss ut på en SUP tur med mamma i Ältasjön till en liten ö där vi solade och åt medhavd pastasallad. Första gången jag och Fredrik testade SUP och var mycket svårare än vad jag trott. Dock blåste det egentligen lite för mycket för att paddla just den dagen, så på tillbaka vägen från vår lilla ö i sjön till bilen fick vi rejäl motvind så gällde att ta i för att komma framåt.
 
 
 
 
 
 
Blev fika när vi kom tillbaka till mamma och sen hjälpte vi henne skruva ner 3 garderober inför hennes flytt.
 
 
 
 
 
 
Väl tillbaka i stan grillade vi och åt middag på balkongen
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!