Gräddö och födelsedagsfirande

Hej på er! När prognosen visade på fint väder bestämde jag mig för att ta bussen till Gräddö för att hänga med Olivia som redan var på plats. Ett spontant beslut och helt klart värt fast jag bara kunde stanna 1 natt.
 
 
 
 
Framme strax efter 10 så då blev det frukost ute innan vi promenerade ner i bryggan för att sola och lyssnade på sommar i P1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sommartradition att plocka färska hallon till frukosten
 
 
My och Isa kom fram lagom till frukosten och vi dukade upp massa gott
 
 
 
Sen var det dax för mig att åka tillbaka till stan för att fira Felicias födelsedag.
 
 
Uppladdning med pannkakor innan jag promenerade till Hornstull♥
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!