Utflykt till Utö

Hej på er! Fortsatte min semester i Stockholm medans Fredrik behövde gå tillbaka och jobba en vecka. Lite segt att det inte blev helt timeat schema med ledighet men tiden lyckades gå i raketfart för hade fullt upp med att träna och umgås med familjen och vänner.
 
Jag, mamma och Olivia tog en dagstur till Utö där vi såklart lyckades timea in dagen med sämst väder, men blev en långpromenad på ön och fika under ett parasoll medans det regnade. Så en väldigt mysig dag tillsammans oavsett, men nästa gång tar vi med oss solen och kanske en cykel, för var väldigt långt att gå i sandaler.
 
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
 
En kvällspromenad in till stan för att äta middag med Fredriks föräldrar på Ricordi som jag hade längtat efter att få testa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick börja min dag på bästa sätt med en morgonpromenad till Mariaberget och sen svänga förbi nyöppnade Haga bageri för att köpa fralla, chiapudding och kringla till frukost.
 
 
 
 
        
 
Åt middag med Julia, Hedda och Melinda och sen gick vi till ett fullsmockat Mosebacke för att heja fram damerna i fotbolls VM
 
 
 
 
Jag och mamma bestämde oss för att åka o hälsa på Olivia på hennes jobb på Djurgårdsförvaltningen. Sen blev det en promenad till Rosendals trädgård och glass i solen.
 
 
 
 
 
      
 
Träffade även Johannan för promenad på stan, second hand shopping och en glass på Aryam.
 
 
 Jag och Fredrik testade nyöppnade Dirty Taco

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!