2 nätter i tält









Hej bloggen och hej Göteborg! Har precis chckat in på vårt rum och hunnit ta en dusch och nu njuter jag av att få ligga i en riktig säng och ladda mobilen. De 2 senaste dagarna har vi jagat solen, eluttag och campingplats.

Planen var att tälta i Gränna men var värsta ovädret där så åkte hela vägen genom ett åsk, regn och blixtoväder till mariannelund där vi slog upp vårt tält. Igår åkte vi vidare till Ulricehamn där vi hamnade på värdlens mysigaste camping precis vid vattnet. Är kul att campa i några nätter men som sagt, kommer inte sakna att sova på luftmadrass och behöva gå 100m till toaletten mitt i natten.

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha för kläder och sen ska vi ut på Göteborgs gator. puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!