Fokiwa

för er som inte visste det är jag en trogen läsare av fokis blogg. Så fort jag går in på datorn så chekar jag den! Nu har hon uppnat sin egna webbshop med massor av söta kläder hittat många favoriter, problemet är bara att jag trodde det skulle vara billigare... priserna ligger mellan 600-1500 kr (ett fåtal mellan 200-300, kläder) trodde mer 300-800... Det är lite synd men man kanske ska ta o önska sig ett plagg eller assesoar från shopen i julklapp, även om det är långt dit :( ...



favoriten! supersöta shorts 1099:- bara...



funderar på att beställa (till jul antagligen då :P ) ett av alla supergulliga mobilskal. Det som är bra är att man inte behöver ha en Iphone eftersom skalet tillverkas efter att du beställt. Så antar att man kan beställa till de flesta mobiler (kanske inte urgamla nokia:s då) Om själva "skalet" finns på lager :) (finns en lång lista att välja mellan)

bjuder på en länk också KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL FOKIVA.SE!!



även super söta lösnaglar finns att köpa för ca 129 kr, de färgglada är mina favoriter :)

bra att det är fri frakt också! (fast man måste beställa för minst 300... ;) <3 )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!