14 saker ni kanske inte viste om mig :)

Jag har vunnit 2 teckningstävlingar (när jag var 6 år typ)
Jag har åkt limosin :P
Säger att jag inte har något att ta på mig, fast lådorna är proppfulla hos både mamma o pappa...
Vägrade använda jeans när jag var liten, de var för trånga
Gick istället runt i ett par beiga tajta mjukisbyxor(är tur att jag insåg att det är snyggare med jeans!)
Älskar att åka pulka på vintern (när jag inte åker snowboard)
Gillar inte sorgliga filmer
Älskar och då menar jag älskar godis!
Är superglad att jag bytte skola, även om det är synd att jag tappat kontakten med nästan alla i den förra :(
Känner att jag är lite beroende av Vampier diaries :P
Är ibland för lat för att orka sminka mig och äger ingen foundation
Fastnar aldrig på bild om någon annan knäpper, brukar tänka är det där verkligen jag?
Vill resa till New York om jag inte ska på sol och bad-semester.
Förut kunde jag läsa en bok på två kvällar, nu orkar jag inte längre.

skrivet: 20/12-2011


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!