Francisco Lachowski ♥


http://26.media.tumblr.com/tumblr_lk0blfSZf21qfmj0mo1_400.jpg


http://images4.fanpop.com/image/photos/18000000/Francisco-Lachowski-male-models-18037872-429-500.jpg
http://www.mirrion.com/wp-content/uploads/2011/02/Francisco-Lachowski-1.jpg

snyyyyyyyyyyg ♥♥♥♥♥♥♥♥ (modell ofc)

elin: ljusare eller mörkare?

Åh, får lite smått panik. Jag vet inte om jag ska göra mörkar slingor i håret eller om jag ska göra ljusare.. Om jag ska spara ut luggen eller ha kvar luggen.. Jobbigt läge. Hjälp mig kanske? PUSS.

emma: borlänge

Klippte ihop en film från höstlovet, när jag va med angelica i borlänge.

elin: tre snygga tröjor

från asos.com

Lisa, Ida, Emma och Fia-lotta: tre bilder




foto:elin

elin: morgon-dag-kväll.




foto:jag

##


elin: bilder från klassfesten




isabella, jag och kekke.

linnea, clara och jag.


philip och jag. HEHE






natt-macka!

vi tog en liten paus! hehe

sååå jävla klockrent!! Dog av garv när jag såg dendär masken!!!!!!

Vi åkte buss hem klockan kvart över åtta.. snacka om slitna!

Det var så sjukt kul igår!! bästa klassen<3

hejhej!


asking-time



Ni har blivit fler som läser vår blogg och det är vi glada för. Därför tänkte vi att vi kör igång en frågestund så ni får svar på alla funderingar ni har kring oss eller om vad som helst egentligen. SHOOT!

Lisa: I'm your darling




photos by Lina

fantastiska bilder måste jag säga. sitter här hemma och har tänkt att jag ska skriva lite på hemtentan men jag känner mig inte mogen nog att göra det så jag ska nog städa lite istället och sedan åka hem till mamma & syrrorna innan jag ska jobba mellan 17.30-21.30! Hur ser er lördag ut?

elin: hemma



I'm home. Kom hem för ungefär en timme sen och jag har nyss duschat, så jävla skönt! Och just nu sitter jag i soffan och äter godis och kikar på tv. Nu ska jag redigera lite bilder från igår!

elin: hos julia

Klassfesten pågår fortfarande! Jag ska sova över här så bilder kommer imorgon när jag kommer hem! Hejhej<3

fia-lotta: sminkning

såhär såg jag och hanna ut idag i kyrkan när det va spökvandring! mitt smink blev lite slarvigt.

fia-lotta: fredag

har vart i skolan idag,haft noprov kändes bra!! sen hade vi enhjuling på idrotten.. de är svårt, det verkar så lätt när man ser andra cykla men det är jätte svårt,jag kan bara komma upp på den med hjälp av rep men inte cykla.hehe ! efter skolan följde jag med felicia hem sen åkte vi till lindgården för konfa.Vi assistenter hade spökvandring för konfirmanderna, så vi sminkade oss läskigt och folk var på kyrkogården och jag och hanna va och skrämdes i krykan. super kul!! Imorgon ska jag sova ut,ska bli jätte skönt känner att jag behöver det! Pusspuss

elin: mot klassfest



hehe, det blev klassfest iaf! Nu skjussar söta mami mig till norberg! Jag tar med min kameran. Hörs inatt.

lisa&emma

Nu sitter jag(emma) och lisa med mamma och kollar idol och äter lite gott. Eller jag(emma) äter popcorn, har ju godis förbud och äter i chips heh. Heddå

elin: fix


emma & elin: övningskör

Bilder från när vi va ute och övninskörde lite.. Första gången för min(emmas) del. Jag kan säga er att det va fan läskigare än jag trott. När elin körde va jag lika rädd som mamma kan jag säga, även rädd jag när sjäv körde haha. Men vänjer sig väl senare men aj va läskigt! Hajdoo

ida: vikarie

att jobba som vikare är riktigt NICE!!!
titta vad jag fick med mig hem idag. Mums!
TACK!
(vikarierar på en förskola)
-

dagens blogg vinnare!

söt tjej med en söt blogg!
Bloggen innehåller massa fina bilder, vilket gör det roligt att läsa bloggen =)!

emma: francisco lachowski


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!