Fotografiska :)

fick hem en tidning om fotografiska idag. är lite bilder och reklam för det och så... Vill verkligen åka dit och kolla har aldrig varit på fotografiska. Det är ingen speciell utställning jag vill se heller så igentligen är det bara att åka dit närsom helst. men har inte riktigt blivit av helt enkelt. tror inte det är sådyrt heller. Skulle vara kul att göra i helgen :) ska åka och titta på kattungar (ska köpa en kompis till tussie :) ) nu till helgen iaf annars har vi inga mer saker att göra :). Ska iaf fråga om vi kan åka någon gång! puss <3



 är någon natur utställning nu med afrikanska (?) djur skulle vara kul och se :) måste ha mer och ny inspiration till foto så jag kan övertyga mina föräldrar att om jag skulle få en systemkamera (eller iaf en bättre kamera än vad jag har nu) att jag inte kommer ta en massa bilder på mig själv när jag ler i spegeln utan hitta fina motiv jag kan fota!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!