Attitude STHLM

Har ju inte visat några bilder från modemässan i helgen! Fick ju somsagt gratisbiljetter och var tvungen att ha med målsman så mamma som är mer intresserad än pappa fick hänga på :). Hade det jätte mysigt! Kolla på 3 visningar. Först den nedan och sen Attitudes egna med b.la. Ida Sjöstedt där vi fick pressplatser och fick sitta på front row. Klantigt nog laddade kameran ut efter första visningen så resten har jag på mobilen. Får se om jag lyckas klippa ihop några videoklipp från de andra visningarna, men ljudet suger tyvärr... Sen såg vi även Halens modevisning där det fanns kläder man faktiskt skulle tänka sig att ha på sig. Säger inte direkt nej till Ida Sjöstedt men är inte ofta jag går på nobellmiddag eller liknande.
 
Fick endel gratissaker. Bl.a. Godis, ett nr av cosmopolitan, schampoo, sminkborste, mascara från isadora och svart vatten som var jätte läskigt...
Köpte även ett supersnyggt halsband till mig (som jag dock får i julklapp) och 4 nagellack. Nej nu ska jag sova!
 
 
Isabel Adrians "monter". Stog även ca 2 meter från henne. Andra kändisar som också var där var Foki, Kenza, Nina från svenska topmodel, Kilian från ung och bortskämd, Jennifer Åkerman och Andreas Wjik som sjöng på visningarna. Sen 2 till mode tjejer som jag inte kommer ihåg vad de heter.
 
 
 
 
 
 
Sist kommer designern och man ser även Foki och hennes pojkvän på raden mittemot! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!