Superdry

 
 
T-shirt 230kr, Linne 240kr
 

Världens snyggaste och mysigaste hoodie! 500kr.

Fanns mycket bra shopping i Brighton och London, men måste säga att SD var min absoluta favorit!! Och nu pratar jag inte om Socialdemokraterna utan Superdry! Känns som dom hade ett lagom varierat utbud, Mysiga tröjor, byxor, enklare t-shirtar och fina linnen, skjortor och blusar. Allt med en sportig touch!
Verkligen synd att butiken inte finns i Sverige (Vad jag vet?) men går ju alltid att beställa på nätet :). Allt som jag köpte på superdry är helt klart mina bästa köp i England!
Visar upp mer shopping imorgon. Puss♥
 
 
Julia i hennes gråa hoodie

Kommentarer
a n n a

Jag har en bloppis just nu med alla möjliga plagg till låga priser, kika gärna in ifall du skulle gilla något! :)

Om du anser denna kommentar som störande så ber jag om ursäkt!

2013-08-14 00:05:16
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se
Karin

Super snyggt linne! Blev lite avis nu hehe

Börjat skolan än? :)

2013-08-21 13:14:59
URL: http://karinwingqviist.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!