Årsresumé Maj 2013


 
Tränade mycket löpträning utomhus i Maj
 
 
Var hos mormor och morfar och jag tog den här fina bilden på Olivia
 
 
Var i Gallerian och köpte yoghurtglass med familjen
 
 
Firade Stina som fyllde 16 år hemma hos henne och åt marängswiss.
 
 
 
 
Var på vårt landställe på Gräddö (nära Norrtälje) och tog massor med fina vår bilder Klicka HÄR för att se fler.
 
 
Köpte bullar på enskede bageri efter skolan
 
 
Var i kungsträdgården och fota körsbärsträd och köpte yoghurtglass
 
 
 
Det blev tillräckligt varmt för att kunna ha kjol
 
 
Köpte lite nya vårkläder
 
 
Syrran köpte en skateboard och jag fotade en hel del.
 
 
Köpte jordgubbar och Ben och Jerry och hade sleepover med Julia och Frida
 
 
Köpte en ny säng! ^^
 
 
Var med och sprang vårruset! Klarade mitt mål och sprang 5 km på 28 min

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!