Piece of my room

 
 Tussen sov så fint på min filt så blev en del bilder på henne också. Men de kommer i ett annat inlägg ;).
 
Har blivit en del förändringar i mitt rum på sistonde. Men behöver fortfarande få upp lite hyllor innan det är helt klart. Egentligen gillar jag inte stående bilder för att de inte blir så snygga när man lägger upp dem i bloggen. Men i det här fallet var det tur för att resten av rummet ser ut som ett bombnedslag. Ligger massa kläder på golvet, saker på skrivbordet och i fönstret för att jag tagit ner en hylla för att få plats med min nya spegel.
 
Haha gick inte så bra med den städningen som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget. Får skjuta upp den tills hyllan är uppe igen tror jag.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!