Wanted - Höstkläder!

Hittade massa fint när jag och Julia var i stan idag. Behöver lite nya, varmare kläder nu till hösten. Fick in pengar idag från ett jobb jag gjorde förra veckan, sen fick jag och Olivia ihop lite pengar från en loppis vi hade i helgen, har 3000 kvar från sommarjobbet och sen kommer studiebidraget denna vecka (?). Gäller bara att jag inte fikar upp alla pengarna!!
Skulle vilja ha allt ovan! Ljusa jeans är ett måste eftersom mina h&m jeans börjar bli utslitna och en mysig kofta! Alla koftor är från indiska förutom den rosa som är från Tommy Hilfiger. Jackan är också från Tommy Hilfiger, så sjukt snygg! Men vet inte om jag ska vänta med att köpa en jacka till nästa år istället :S spara pengar och köpa en riktigt bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!