Shopping cravings

 
Allt i collaget är från Victoria's secret förutom conversen. Vill ha allt!

Alltså är så sugen på att shoppa! Vill köpa massa sommarkläder och använda dem på direkten. Känns som vi väntat tillräckligt på sommaren nu.
Men ska spara mina pengar och inte shoppa så mycket förän i slutet av Maj, för då åker jag till London!! Är så taggad! Hoppas på att jag kommer hem med ett par låga converse (om jag inte hunnit köpa ett par innan dess), ett par levis shorts, Abercrombie jeans och nån härlig sommarklänning.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!