Årsresumé Juni 2014

 
Var som ni såg i årsresumén för Maj i London och hade det hur bra som helst
 
 
Åt frukost på café
 
 
drack "kaffe" på starbucks
 
 
Var på Madame Tusseud's
 
 
Och shoppade en massa! Fler bilder från London finns här
 
 
Det blev sommarvärme i Sverige och jag posade i min nyinköpta T-shirt
 
 
Badade med klassen på håltimmen efter idrotten
 
 
 
 
Var med Anna och pluggade till matte nationella och satte oss i en park och köpte med oss pizza. Hur mysigt som helst!♥
 
 
 
Var med Anna och köpte skolavslutningsklänning
 
 
Fick även med mig denna outfit hem
 
 
Hade skolavslutning och fick äntligen sommarlov!
 
 
Var med kompisar på kvällen och sov sen hemma hos Elias med Anna och Erik och badade i Jacuzzi på morgonen dagen efter
 
 
Hade myskväll hemma hos Felicia med tjejerna från kunskapsskolan
 
 
Övningskörde med mamma
 
 
Mådde riktigt bra för att vi äntligen var lediga
 
 
Var och lunchade på pizza hut med pappa och Olivia
 
 
Åkte till landet och fotade gymnastikbilder med en underbar solnedgång i bakgrunden
 
 
Firade även en kall midsommar på landet
 
 
trotsade kylan och hade på oss klänningar ändå
 
 
Men sen var vi tvungna att gå in och värma oss på kaminen
 
 
Det blev flera fina solnedgångar på landet och jag fotade Anna och pappa
 
 
Jag och mamma var i en studio och blev sminkade och fotade
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!