Drömmer mig bort

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från Gran Canaria hösten 2012 och hösten 2013
 
Denna dag har varit långt ifrån bra, började med att jag sov extremt dåligt, var liksom att jag drömde en mardröm så fort jag blundade så jag vaknade till hela tiden. Hade ont i magen och kände mig stressad av skolan så stannade hemma och pluggade och drömde mig bort. Det är dagar som denna jag längtar extra mycket efter sol och ledighet, bara 43 dagar tills vi får återse vårt kära Gran Canaria!
 
Dagen räddades ändå lite av en mysig kväll tillsammans med syrran. Vi lagade tacos tillsammans samtidigt som vi lyssnade på massa partymusik och tittade på riktig tjejfilm. Älskar Chickflicks hur förutsägbara och fåniga de än tycks vara! Nu blir det Paradise och sen sova. Godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!