Playa de Platja

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret för idag visade 24 grader och sol så bestämde oss för att ta bussen till en stran 30 min från Palma. Promenerade runt lite längs strandpromenaden innan vi brädde ut våra handukar på sanden och la oss och sola. Vattnet var helt turkost och såg hur härligt ut som helst! Men det var iskallt!! Gissar på max 16 grader. Så blev bara Olivia och pappa som doppa sig snabbt. Vet inte om jag skulle kalla mig badkruka men hatar att frysa så min badgräns går nog vid 20 grader. 
 
Sen gick vi och åt lunch på Mcdonald's och då hann tyvärr solen gå i moln. Så efteråt tog vi bussen tillbaka till Palma där vi påbörjade vår jakt på yoghurt glass. Hade sett flera ställen som sålde det första dagen, men när man väl letar efter det finns det såklart ingenstanns. Tillslut hittade vi ett ställe som tur var efter att ha promenerat runt bland gränderna ett tag! ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!