Sista kvällen

 
 
 
 
 
Igår var sista kvällen i Palma, lite sorgligt då man vet att lovet är slut och man måste återvända till skolan.. Men tog tillvara på kvällen iallafall, drack Cava på hotellet som vi fick gratis som välkomstgåva. Inte särskilt gott enligt mig haha, men kändes lyxigt ändå. Sen gick vi en sista shoppingrunda och jag och Olivia köpte en t-shirt från Levis som vi ska dela på.
 
När butikerna stängde vid 9 så letade vi upp en restaurang som hade paella då pappa och Olivia var sugna på det. Satt utomhus, men i närheten av en värmelampa så vi slapp frysa. Dock gjorde den här lampan så att alla mina bilder blev gula :/ Men oliverna, laxen och creme bruleen var lika goda ändå även fast de inte blev bra på bild ^^. Efter middagen promenerade vi längs vattnet och hittade sen en bar där vi beställde in Strawberry Daiquiri till mig och en alkoholfri variant till Olivia. Sen gick vi tillbaka till hotellet och somnade i våra underbart sköna sängar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!