Bokat en weekend

 
VI SKA TILL PARIS!!♥
 
Jag och Fredrik pratade om vad vi ska ge i julklapp till varandra och kom fram till att vi båda vill ge den andra en upplevelse present. Svårt att boka in något utan att kolla med den andra om det passar så slutade med att vi bokade en resa tillsammans till Paris! Har varit där några gånger när jag var liten när jag hade släktingar som bodde där, men det här blir första gången på 10-11 år tror jag :D. Åker över en helg så kommer bli 2 intensiva dagar för att hinna med allt vi vill göra. Besöka eiffeltornet, louvren pyramiden och galeries Lafayette är högst prioriterat och sen vill vi också hinna gå på nån restaurang med fin utsikt och fika på nåt gulligt café♥
 
Vi bokade hotell när jag var och hälsade på Fredrik i Gävle och hittade ett jättefint rum till bra pris. Heter Hotel Rochester och ligger vid Champs-Élysées så vi har nära till allt. Åker i mitten av februari 15-17 så blir att fira en sen alla hjärtans dag och en 3 veckor tidig 2 årsdag där i kärlekens stad♥
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!