Bröllopshelg

 
 
 
 
           
 
 
 
 
 
             
 
Hade inte tackat nej till att ha ett sånt drömmigt badrum hemma♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
           
 
 
 
          
 
          
 
          
 
          
 
Så fint med alla blommor // Möttes av den här gulliga presenten när jag kom hem till Luleå från Felicia och hennes pojkvän Elias som fått låna min lägenhet♥

Den 30/3 sa pappa och hans Anna ja till varandra i stadshuset efter över 10 år tillsammans. Var ett litet intimt bröllop med bara familjen på plats, väldigt mysigt att farmor och farfar hade åkt från Mora för att vara med och även My och Isas mormor och hennes man var med. Efter vigseln promenerade vi till Grand Hotel där vi välkomnades med champange. Eftersom detta även var Annas 50 årsdag firade vi dubbelt upp och satte oss på terassen och åt tårta. Blev lite paketöppning också innan vi förflyttade oss till restaurangdelen för ännu mera mat. Alla var väldigt mätta och nöjda med dagen när vi sen åkte åt varsitt håll. Jag själv tog tunnelbanan till Fruängen för att fira min kompis Annas 22 årsdag. Så kul att vi hann ses 2 ggr nu när jag var hemma efter att ha gått om varandra så många gånger♥
 
På söndagen vaknade jag upp brevid Fredrik hemma hos hans föräldrar och åt en snabb frukost innan vi alla satte oss i bilen för att åka till Sundbyberg. Vi hade nämligen planerat in en visningsdag och tänkt kolla 5 lägenheter i området. Tyvärr dök första mäklaren aldrig upp för det hade skett ett missförstånd så var lite typiskt när vi annars hade kunnat sovit en timme extra. Men satte oss på Espresso house och fikade i väntan på att nästa visning skulle börja. Totalt hittade vi 3 favoriter av dom 4 vi tittade på, men nu 1,5 vecka senare är en av dessa sålda och en höjde utgångspriset med 300 tusen så vi kollar vidare helt enkelt. Är ju ingen stress egentligen då vi tidigast kan flytta in i augusti/september. Men väldigt mysigt att kolla på lägenheter tillsammans med min kärlek som eventuellt kan bli vårt framtida boende! Puss

Kommentarer
Pappa

Vilka jättefina bilder!
Tack för att du fotade :-)
Kram

2019-04-13 17:28:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!