A Parisian night

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här inlägget trodde jag att jag publicerade i måndags, men tydligen hade jag glömt att lägga ut det så ni får läsa det nu istället en vecka senare :).
Hej på er! Nu är jag tillbaka i Luleå efter en underbar helg med min kärlek. Det har varit så härligt att få uppleva vår redan nu i februari och jag längtar redan tillbaka. Paris visade sin bästa sida och bjöd på 15˚C och strålande sol hela helgen.
Jag och Fredrik landade på fredagkvällen och checkade in på hotellet runt 22 tiden. Vi kände båda att vi ville hinna med så mycket som möjligt under våra 2 dygn där så vi lämnade bara av våra väskor för att gå ut på stan. Strosade runt för att hitta något att äta och kollade på alla fina fasader. Hittade tillslut en mysig fiskrestaurang i närheten av Triumfbågen efter att ha passerat många ställen som höll på att stänga. Efter den sena middagen promenerade vi tillbaka till hotellet för att kolla serie och äta godis tills vi båda somnade♥
Fotade en hel del under lördagen så kommer upp mer om resan under veckan. Hoppas ni också haft en bra helg. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!