alla typ förkylda

idag när jag kom till skolan var alla typ trötta och förkylda ,väldigt tråkigt. Idag fick vi titta på nyheterna och sen hade vi svenska engelska och matte men jag skrev bara en svenska historia resten av tiden snackade jag med frida och lite med carl .Tyvär fick evelina åka hem innan lunchen .efter skolan åkte jag och jullan till våran gamla skola och hälsade på .sen gick jag bella och jullan hem till bella och åt glass sen cycklade jag hem och åt kväls mat kyckling ris och nötter .nu sitter jag vid datorn ska snart titta på tv olli och mamma är på ollis fridrott sen efter den ska dom åka till globen och hämta ollis nya glasögon ,undra hur hon kommer se ut??


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!