idag

idag hade vi data lektion och man skulle lära sig att hitta på kunskapskolans hemsida .Vi hade matte oxå han göra 24 tal (stolt!) sen när vi hade slutat skulle jag köpa en glass och när jag cycklade hem med den i handen så hoppade den ut när jag skulle köra upp på trotoaren sen när vi cycklat förbi hedda så skulle jag dricka upp saften och då hälde jag ut den på gatan ,supersmart ,så jag fick typ ingen glass :( .nu ska jag sätta mig och göra det sista på läxan inför provet i morgon och så ska jag äta mellan mål (mannafrutti )



LOVE FROM EMII

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!