bakning pågår

just nu håller jag på att baka chokladbollar , eller dom står i kylen. Dagen idag var inte så speciell förutom att jag redovisade steg 3 i franska jippie!!:D har typ övat i en vecka men det gick bra. Men nu ska jag spela sims2 och sen ska jag väll packa upp lite grejer från flytt lådorna. Jag är ganska glad för en annan grej också för jag var den första som bakade något i våran nya lägenhet (fast vi har bara bott här i 1 månad ) men nu ska jag inte skriva mer men hoppas ni också har haft en bra dag !

PUSSAR OCH KRAMAR EMII!! :D

mina chokladbollar och jag


och en del av mitt rum


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!