7/10

IDag slutade vi klockan 12:00 väldigt bra , Jag hedda och madde åkte hem till hedda och bytte kläder (vi såg ut som fjortisar) Sen följde jullan med till gubbängsskolan (hon hade varit hemma för sin arm idag) . Där träffade vi av tjejerna Elin , Bella, Natta och Johanna och killarna som gick i fotbollsklassen. Sen gick jag hem efter vi sagt hej. Nu ska jag läsa min nya KP som kom igår! I skolan hade vi i alla fall världens konstigaste lektion (man hade två hinkar en med 5L och en med 3L och man skulle hämta 7L vatten och när våran fröken skulle förklara hur men gjorde så fick hon det till åtta) sjukt konstigt!! Hade glömt att träna på franskan men jag hoppas jag fick många rätt ändå!!

HA DET SÅ BRA. LOVE FROM EMII!!!

Kommentarer
jullan

visst,har lite svårare att flytta bilder och få allt bra men jag kan försöka .. <3

2009-10-07 18:09:50
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
hedda

heej <3

göru ?<33

2009-10-08 08:42:41
URL: http://heddish.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!