hemma igen

hejsan nu är jag hemma igen (har varit i Rimbo) Har hälsat på My och Isas mormor och hennes man Mats. My var på läger så det var bara jag olli och Isa.

 Anna och pappa skulle typ på en fest så dom skulle vara barnvakt åt oss. Isas mormor fylde år i lördags (10/10) Så först åt vi någon medelhafs buffe som var jätte god. Till efterätt fanns det saffranspankaka med salmbärssylt och grädde till. sen fanns det också äppelpaj med vaniljvisp. Jag smakade såklart båda !! :) . Sen skulle vi äta choklad tårta också (orkade bara en liten bit ) Efter den måltiden var alla proppmätta!!

Vi gick ut och kastade en jätte frispie (den är typ en meter stor!) Efter det var pappa och Anna tvungna att åka. Olivia och Isa byggde en fågelholk med två våningar medans jag och Mats spelade shack. Sen åt vi korv med bröd till kvällsmat.

 Efter maten såg vi på film. Det var familljen Adamss en ganska konstig film enligt mig! Efter filmen var klockan 9 så då satte vi på kalle och chokladfabriken. När den också var slut var klockan 20 i elva så vi borstade tänderna och gick å lade oss.

I morsse vaknade jag klockan 8 och typ kvart över knackade Isas mormor på och sa att vi skulle äta frukost. Vi åt yougurt och flingor. Efter det var vi tvungna tt packa i hop våra saker och åka hem. Dem skulle skutsa oss typ och när vi var framme satt Anna och Pappa och åt frukost (KLOCKAN 11!!) Då ville ju vi ha lunch. Nu står pappa och steker pannkakor åt oss så vi ska äta nu

PUSS OCH KRAM EMII

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!