Imorgon åker jag!!

I morgon åker jag med färjan till Visby!! Där jag ska tävla. Idag var jag och jullan på elevrådet. Jag vet inte vad hon tyckte om det men jag tror i alla fall att jag kommer gå i forsättningen! Jag förstog inte allt vad dom prata om men vissa saker förklarades men aja Vad har du gjort idag ?? Kommentera gärna!! Nu ska jag typ packa det sista och kanske sälja lite jultidningar , Ska tänka på saken eftersom att vi flyttar ju på lördag (då kanske det är lite jobbigt att åka hit och lämna sakerna! Ha i alla fall en bra fortsättning på Denna torsdag :) Jag tänkte på om jag inte hinner skriva något ikväll så kommer inte nästa innlägg fören på Söndag eller Måndag Så alla vet det

PUSS OCH KRAM EMII


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!