Matte me Hedda

Idag har jag Varit hos Hedda och vi har typ jobbat matte och sett på "another Cinderella story" Super bra!! (bätre än orginalet i alla fall!! Eftersom det var hemstudiedag så har jag mycket läxor typ :( men nu har jag bara två tal kvar i matten och en läsförstäelse på engelska sen ska jag bara ta det lungt NOT!!! Måste packa men fick ta en paus för att hinna blogga lite. Men nu måste jag fortsätta snart igen:( Ska äta Bakadpotatis idag (mums + att pappa har köpt mango!!) JaJa ha det så bra

LOVE FROM EMII!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!