NO

idag hade vi typ  bara NO hela dagen . Ganska tråkigt fick först fick vi se en film om musklerna med frågor till sen hade vi något test att mäta puls före och efter ansträngning så vi var tvungna att gå ut och springa i fem minuter och sedan mäta pulsen . Till lunch blev det någon skit äcklig morots soppa som smakade väling typ ! På rasten gjorde jullan illa handleden och var tvungen att åka hem (hon hade tydligen brytit tummen tror jag hedda sa och har gips på hela underarmen) Efter lunch rasten var det Frågor om lungorna och sen skulle man läsa om muskler och skellet och svara på frågor. Efter skolan stannade jag kvar och skrev en inbjudan för min låsats kussin bellas överrasknings fest (man ska göra en gäst lista ett tal inbjudan och en dialog på engelska) en jätte konstig sak i alla fall. När jag kom hem satte jag mig vid datorn. Eftersom jag sträckte armen eller axeln igår så kan jag inte gå på gympan idag får inte upp händerna helt och kan varken hjula stå på händer eller göra volter med armdrag. Så det var lite synd för jag har ingenting att göra nu. Men jag och olli har ätit pankisar mums och nu är hon och mamma på fridrott (mamma springer i närheten) . Nu ska jag läsa i alla fall ha det så bra

LOVE FROM EMII


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!