Pannkisar

idag har jag typ jobbat as mycket eftersom nu är det ju lov i morgon (eller efter skolan) så då måste man bli klar med asmycket!! Jag stannade och jobbade på en bild om kroppen som vi ska redovisa i morgon. På vägen hem så ringde hedda mig. Hon väntade i Gullmarsplan på mig så vi åkte mot farsta strand tillsammans. När jag kom hem så det första Olli gör när jag öppnar dörren när att säga
-Haha jag tar datorn nu . Hon hade säkert väntat på mig innan hon satte sig där. Jag ringde hedda istället och vi pratade i typ sju minuter :) Olli trodde jag var knäpp när jag var i mammas rum och pratade, för hon visste inte att jag pratade i telefonen. När mamma kom åkte vi till pappas gammla lägenhet och hämtade lite stolar. Jag och olli var tvungna att cyckla hem sedan (det var askallt!) Jag sålde jultidningar men det gick inte så bra sålde bara till en person (Pettson och findus och tomtemaskinen för 129 kr) men så länge det var någon så är det ju bra!!
När jag kom hem åt jag gulachsoppa och pannkisar med jordgubbssylt (inte till soppan då )Super gott nu ska jag bara ta det lungt och titta på tv Aja hej då

Kommentarer
jullan

Hejj sötnos!

Nu är det så att jag har frågestund på min lilla blogg. Fråga allt om himmel och jord. Ingen fråga kan vara fel. Puss på dig!<3

2009-10-25 07:42:23
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!