igår och idag

jag var på grönan i går och åkte insane ,extrem,jetline och vilda musen med flera . efter åkte vi hem och åt oboy och mackor som kvälsmat .Jag fixade lite med läxan och var inne på msn och då blinkade ljuset till och internet fungerade inte längre så jag kunde inte skriva något inlägg .

Dagen : jag skulle cyckla till hedda för att möta henne och jullan men jag fick punka på vägen och var tvungen att gå till mamma med cycklen .Som tur var var mamma hemma så hon kunde skutsa mig .Vi gick in på konsum och köpte chips till knyt grejen .Jag kom på steg 5 i matte (är ganska stolt)så jag jobbade lite med det och sv sen var det friends övningar .På sista lektionen hade vi knytkalas det var en till som hade med sig souer creme chips men det var ganska tur för dom var mäst poppis !! nu är jag jätte mätt och vet inte om jag kommer orka äta någon kvällsmat .Nu är jag hos jullan och vi håller på att fixa varandra .




så här ser jag ut nu!!

PUSS OCH KRAM LOVE FROM EMII

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!