inget specielt

idag har jag inte gjort något specielt jag har läst lite och försökt sälja jul tidningar men våga inte ringa på någon och fråga,det är jätte pinsamt !!
imorgon ska mamma ta med listan till jobbet och höra om någon vill köpa ! hoppas jag får i hop 1000 ungefär då får jag i alla fall något som är ganska bra 1,7 kg godis haha men jag hoppas i alla fall att det blir lite mera !! Mamma och jag har cycklat till skarpnäck och kollat på någon visning på rad hus /dom var väldigt fina!! +jag får det största rummet i så fall!! nu ska jag snart äta en sen lunch men jag är ändå inte så hungrig (man fick ta klubba och godishalsband på visningen så jag har ätit upp halsbandet ,men klubban spar jag !).Men lite kötfärsås och spagetti får jag nog i mig!Jag har träning klockan 4 så jag ska åka dit efter lunchen ungefär 

HA DET SÅ BRA PUSS OCH KRAM EMII 

1,7 kilo godis är en av förkänsterna man kan få för att sälja jul tidningar!!

Kommentarer
hedda

har du den på mobilen ?<3

2009-09-06 20:50:00
URL: http://heddish.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!