påsklov

Har inte hunnit blogga under påsklovet, har varit först i sandviken under påskhelgen och sedan på söndagen åkte jag till mora. Åkte förbi Falun på väg till mora och såg kunskapsgården, längtar verkligen tillbaka dit. Idag skan jag åka hem från mora och hem till mamma. På måndag ska vi vara på Eriksdalsbadet och bada med skolan så det är en bra start efter lovet. Ska snart åka nu ( ska kalasa på mitt påskgodis som är kvar, i bilen)

Love from emii

ska kanske sola i tio min innan vi åker för att pappa ska dricka kaffe..

Kommentarer
julia

oh,vad roligt ;)

Visst borde vi kunna det :) Skulle behöva handla en plattång och så kanske vi kan mysa inne i stan eller något sånt ;P<3

2010-04-09 13:41:30
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!