Dagen

har varit i skolan som vanligt och tränat tre timmar efter skolan också. Har sjukträningsvärk i magen och i nacken, gjorde konstiga fällknivar vet inte hur man lyckas få träningsverk i nacken men har det iaf. Har garnerat våra pepparkaks hus, mitt blev supersnyggt men de andra tjuvstartade så jag fick typ inga nonstop kvar till mitt hus :( . Måste sova nu är supertrött och kommer decka på direkten, hoppas jag. Imorgon blir det redovisning av steg 15 i svenska och jag kommer dö av nervositet! Aja det har varit en lång dag så jag måste slagga ha det bäst, puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!