Halv hemstudiedag

har haft halv hemstudiedag och varit hos Linnea. Gjort någon tråkig engelska upg. Har ialf tränat idag så nu ska jag sova, är helt slut, körde sträckta volter (även fast mina inte blev så bra och liknade mer pikerade men ändå). Imorgon är det studiedag så jag ska jobba engelska och svenska. Kanske hittar på ngt med Tove eller någon, tråkigt att vara instängd en hel dag utan kompisar, kommer få gemenskapbrist efter bara 2 timmar :) . Aja skriver mer imorgon, pöss <3







mitt lilla rum som är lite kläd belagt, men plockade undan det mesta och gömde när jag tog bilderna.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!