Nu är den glada julen slut :(

nu är julen tyvärr slut för min del, sjukt tråkigt! Här kommer iallafall bilder från min jul, haft lite dålig uppdatering så nu kommer nästan allt på en gång.



Jag och olivia fick en varsin kamera på julaftonsmorgon


jag och olli tillbringade förmiddagen i pulkabacken, bad mamma ta kort när jag slängde upp snö, blev sådär...



min jul-outfit och nya kameran



den översvämmade granen



kalle anka klockan 3


Söt kusin i ny dinosariodräkt


två deckade kusiner



hoppas du också hade en super bra jul!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!