Bowling

Idag ska jag på Ellis bowling fest. Ja älskar att bowla och brukar vinna ganska ofta. Jag har i alla fall haft ett superbra jul lov och åkt snowboard x3 skridskor x2 och pulka minst x10 , är super lycklig över att det blev en kall vit jul i år i alla fall. Föresten är det bara 23 dagar till min födelsedag idag men det käns som jag fick det mesta jag önskade mig på julafton. Nu ska jag göra lite styrka och sen ska jag hoppa in i dushen. Efter ellis fest ska jag på middag till ett par jobborkopisar till pappa - Hasse och Maja- , så jag får skriva om middagen och festen i morgon. Många kramissar Emii





Några saker som jag fick i julklapp

Kommentarer
jullan,

Vad fanns det i sminkboxen,den såg super fin ut :);P<3

2010-01-10 17:07:43
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!