Ikea+ delema

i morgon ska jag åka till Ikea och kolla på ett skrivbord till mig. Det kommer antagligen bli ett skrivbord som man kan välja olika delar och bygga ihop, man köper varje ben och skiva förr sig. Idag har jag varit på träning och vi hade styrka idag, har ingen träningsverk faktiskt men det kanske kommer... eller så är jag ganska vältänad haha :D . Idag är det bara 13 dagar kvar till min födelse dag , räknar dagarna.

 Den 2/2 ska vi ha vinterfrilufsdag i skolan och då kan man b.la välja mellan att

vara på eriksdalsbadet      - man måste simma också

åka pulkarejs       - Jag brukar tröttna rätt så snabbt

åka skridskor i Hellas gården   -  ingen av mina kompisar verkar vilja göra det

Åka skidor/snowboard i hammarbybacken    -  att man måste betala själv och att min snowboard är i sandviken


- = minus.

Vad ska jag välja??? Jag vill helst åka snowboard men då är jag tvungen att betala lite av kostnade själv + att jag helst vill ha min egna snowboard. Ska fundera lite på det och höra med andra vad dom ska göra

PUSS & KRAM EMII

Kommentarer
JULIA

ÅÅÅHH,emelie!!

DU FÅR FAN HELLER DISSA MEJ I HAMMRBYBACKEN!! :D

Utan dej o cissi blir det fett sämst!!!! <333

2010-01-20 10:26:47
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!