bilder

Har haft det jättemysigt med pappa och Olli nu efter kollot. Igår åkte vi cab in till Hötorget och köpte superstora kulglassar sen gick vi på thairesturang i Sockenplan. Åt kyckling och Cachwunötter (stavning) och hade det mysigt.

Idag har vi varit i Saltsjöbaden och badat i erstaviksbadet i nästan 4 timmar sedan åkte vi till hamnen och köpte glass och tittade på fina (och dyra) båtar och hus. Sen åkte vi till globen och köpte present till Isa och jag köpte ett midje skärp till mig själv.

igår






idag:












Jag idag


Kommentarer
julia

Fina bilder :) Jag är på öland just nu, åker till göteborg på söndag. Kommer hem nästa söndag typ, e hemma en natt och sen tillbaka till öland. Blir kvar där i typ 2 veckor och kommer hem ca 2 veckor innan skolstart;) <3 SAKNAR DEJ OCKSÅ!

2010-07-16 00:43:12
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!